Her milk is my shit. My shit is her milk.

6. září 2009 v 17:09 | Ponořená |  Blábolení
Už mě to přešlo, to se dalo čekat. Znám své lidi.

Čekala jsem, že celý konec prázdnin prodřepím na zadku, ale někdo si udělal srandu a posledních pár dní jsem byla pořád někde v hajzlu. Fotoaparát je zase v plném proudu, ale zaznamenala jsem na něm něco divného. Je pořád tak pitomě těžký, ale je mi nějak cizí. Je to blbost? Prostě ho nepoznávám:( Každopádně fotit umí, ale mně to nějak nejde.. Ke konci prázdnin jsem si řekla, že bych mohla jít na chvíli ven. Seděli jsme chvíli v parku a nakonec jsem se vzdala ohromujícího nakupování ( a stále jsem vděčna) v Praze, hodila si na rameno brašničku s foťákem a vyrazily jsme směrem vyhlídka. No, ona je vidět od nás z okna, takže se jde možná tak 100m do prudkého kopce, takže si nemyslete, že je to něco honosného:D Na konci mostu kámoška řekla, že bychom mohly jít na skálu, co vyčnívá z těhle kopců tady všude okolo. Osudným se nám stalo to, že si spletla cestičku a my jsme šly strmým, rozpadajícím se, téměř neporostlým krpálem, ze kterého jsme se dostaly o 200m vedle k elektrickému vedení. Pěkně děkuju. Chvílema jsem se o ten foťák děsně bála. Původně jsem chtěla nějakou novou fotku na fcb, ale vykašlala jsem se na to. Byl tam krásnej výhled na vesnici, přesto vyhrály zase kecky, rovnátka, náramky a podobné hovadinky. Po docela náročném sestupu jsme se rozhodly, že pujdem na osvědčenou vyhlídku (na silnici jsme narazily na pravou cestu ke skále). (Moment- slyším z televize Sagvana, to neni dobrý.. ) Na vyhlídce jsme pořídily něco málo fotek a po hodince se k nám přidala ještě jedna slečna. Jak já nerada fotím lidi.. Ale fakt, je to děs.. vůbec nejsou dokonalí. Tohle byla ale docela zábava. Holky si už ze mě dělaly srandu.. " áá počkej, nesmíš fotit, zapomněla sis přehodit pás", jim to přijde děsně vtipný, ale chápejte, že má starost je oprávněná:P Skončily jsme někdy o půl desáté, vzniklo spoustu hrozných fotek, které nikde nehodlám ukazovat, jako naopak některé pěkné, se kterými se ráda pochlubím.. jednu keckovou jsem dala na DA, blbne mi přihlášení, takže musím všechny tyhle dé-á práce dělat v chromu místo mozily. Teď dopisuji článek asi tak po hodině, protože jsem se vydala na balkon s kapátkem- jak nefér. Obrala jsem několik květináčů, všechny jsem je okapkovala a koukala, co z toho vlastně vznikne. Sem na blog dám jenom 2, jsem naštvaná na sebe, že jsem si nepřepnula vysokou citlivost.. no, ten šum má něco do sebe, ale tady zjevně ne. Udělala jsem přes 50 fotek, jsem spokojena jenom s jednou. Vůbec mi to nevadí, protože je daleko lepší pocit, když máte z focení radost vy, než někdo okolo. Ať vám vaše fotky zkritizuje kdokoli, Vy jste především hlavní důvod. Proto se taky nebojím dávat fotky na net.. no, asi zase přejdu na 1 článek za měsíc, tohle jsou fakt hlody.. teď jedna novinka. Na FB si mě přidala slečna, co s námi bydlela v Anglii. Napsala, že už je zase zpátky v Taiwanu a do Anglie se nevrátí. Neslušná otázka proč byla namístě.. každopádně pro tyhle věci jsem ráda. Kdykoli někde jsem, potkávám nové lidi, především cizince a FB je nejlepší způsob, jak se s nimi spojit. Říkejte si o virech co chcete.. když si budete přidávat jenom lidi co znáte osobně a neotevírat podezřelé aplikace, vir se k vám nedostane. Děkuji Yume, že si ho po 3 měsících založila. No, na tu keckovou fotku se podívejte na DA a tu kytkovou dám nejdřív sem:-)